måndag 16 juli 2012

Sketch time!






Måndag igen och det är dags för en skiss. Jag hoppas att du inspireras på något sätt av min skiss eller mitt kort. Jag har använt stämpeln "Blåklocka".

Det är högsommar ute, och trots att det kommer regnskurar var och varannan dag, så är naturen vacker. Utanför mitt fönster växer blåklockor i mängder, och de är så fina!

.........................................................................................................

Monday again and time for a sketch. I hope you can find som inspiration from this sketch or my card.
I have used the stamp "Blåklocka".

It´s in the middle of the summer, and even thoug it´s raining every day, it´s so beautiful outside. The nature is filled with bluebells now, and they are so beautiful!



See you soon again!
/VeronikaP


ps. I´m sorry, but I couldn´t get a frame around the square sketch, you have to imagine the square... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.