onsdag 15 maj 2013

Farväl Stämpelkällan!

Ja, jag kan ju inte låta det bara rinna ut i sanden utan att säga farväl jag också...
 
Stämpelkällan slår idag igen sina portar och jag önskar Anna och Annika, fantastiska brudar, all framgång i det de nu tar för sig! Jag hoppas vi ses igen, för härligare människor kan man inte tänka sig!!! Jag vill bli som ni när jag blir stor! ;)
 
 
Jag har ju inte varit så aktiv här i rampljuset på bloggen på sista tiden, men jag har ett sista kort att visa er här idag, och det är ju inte mer än passande att motivet är ett av de första jag skapade för Stämpelkällan; älvan Idun.
 
 
Min vana trogen är hon färglagd med Copics och mina punchar och dies har fått jobba hårt.
 
 
Som sista ord skulle jag vilja säga tack!
 
Tack till Anna och Annika, som har uppskattat mina små krumelurer så pass att de tyckte de var värda att göra stämplar av!
 
Tack till designteamet, nuvarande och alla som har varit med oss! Underbara tjejer - ni har gjort mig stolt över den här bloggen!
 
Och inte minst - Tack till alla våra besökare och följare! Utan er skulle vi inte varit något alls...
 
Stora kramar och farväl!
San
 
 
PS: Ni vet väl att ni fortfarande kan få tag på våra stämplar via Scrap It Up? De har tagit över sortimentet och säljer det via konsulenter. Läs mer på deras hemsida. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.