fredag 1 juni 2012

Stamp of the week


                                                                                     





 
Denna helgen är det en härligt livsnjutande kvinna vi lottar ut:
 Vera tar ett fotbad.


This weekend there's a real enjoyer of life in the lottery: Vera tar ett fotbad.

Precis som vanligt är allt du behöver göra för att ha en vinstchans att lämna en kommentar i detta inlägget senast midnatt på lördag (2 juni). Vinnaren hittar du här på söndag vid 19-tiden.

Just as usual: leave us a comment before Saturday at midnight (2nd of June) to join the draw. The winner'll be announced on Sunday around 7pm.

Nu ska ni få se vad vi i teamet har hittat på med Vera / Now I'ĺl show you what the team has created  with Vera:


Cri-Kee:


Tesa:




Bic:



Elli:


Monica:
 



Good Luck and Enjoy your Weekend // Monica =)

23 kommentarer:

  1. Vilken klockren stämpel den skulle jag vilja vinna. Mvh Carina Newman

    SvaraRadera
  2. Den stämpeln får gärna flytta hem till mig!! :-)
    //Pillan

    SvaraRadera
  3. Fin stämpel! Flyttar idag och längtar efter att få mitt eget pysselrum färdigt så jag kan sätta igång igen med all er inspiration som ni ger! :)

    SvaraRadera
  4. Snygga kort. Gillar särskilt det med hål på framsidan. Vill gärna vara med i utlottningen av den härliga stämpeln

    SvaraRadera
  5. Jättehärlig stämpel !! Vill jättegärna vara med i utlottningen !

    SvaraRadera
  6. En klockren stämpel till många tillfällen ! Bra exempel ni gjort.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Ja tack den vinner jag gärna =)
    Kram/Y

    SvaraRadera
  8. Klart jag vill vinna den här stämpeln, helt ljuvlig. Passar så bra till de övriga Vera-stämplarna. Passar utmärkt till mina vänninnor som är i övre medelåldern.
    Vill vinna......

    SvaraRadera
  9. Annethe Andersson1 juni 2012 kl. 09:34

    Hej

    Härlig stämpel!! Kan man gör många roliga kort med!

    Annethe

    SvaraRadera
  10. Älskar era tant-stämplar, de är så härligt levnadsglada :) Den där stämpeln skulle passa perfekt på en layout jag ska göra om min möhippa med besök på Centralbadet!

    SvaraRadera
  11. häftiga vera får gärna komma hem till mig
    "lena"

    SvaraRadera
  12. Härlig stämpel =) jag hoppas på tur och det var fina kort exempel speciellt det med hålet =)

    SvaraRadera
  13. Haha, vilka härliga kort ni gjort av denna stämpeln tjejer!!! Tesa: ditt kort skrattade jag gott åt när jag såg det, älskar det!!!
    Jag älskar göra fotbad, är så härligt att bara sitta still och inte "kunna" springa upp hela tiden =) Den här stämpeln hade passat perfekt att använda till min svägerska som fyller om några veckor och kommer få ett paket som kommer innehålla skönhet =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  14. Vilken kul stämpel! Vill gärna vinna den.

    SvaraRadera
  15. Så härlig stämpel den kan man ha kul med till roliga damer. Korten ovan är ju helt underbara.
    Kram

    SvaraRadera
  16. Vilken härlig stämpel användbar till många tillfällen.
    Fina kort ni gjort av denna läckra stämpel.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  17. oh wow what a fun image thanks for chance to win this

    SvaraRadera
  18. Härlig stämpel, kan bli lite roliga kort av den.

    SvaraRadera
  19. Å vilken tuff stämpelm vill gärna ta chansen att vinna.

    SvaraRadera
  20. MEN ÅÅH VILKEN HÄRLIG STÄMPEL, och vilka härliga kort, ME LIKE :), tar gärna chansen för att vinna denna härliga stämpel :)

    SvaraRadera
  21. Vilken ljuvlig stämpel och så fina kort ni har gjort!

    SvaraRadera
  22. Cecilia Andersson2 juni 2012 kl. 17:57

    Vilken härlig stämpel!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.