torsdag 10 januari 2013

En snabb idé i duschen!

Hej där!

Jag hade inte planerat för att hoppa på Bibbis utmaning den här gången för chokladaskar är det ont om hos oss just nu.... Men så fick jag syn på den där lilla balsamflaskan som stod där i duschen -balsam för män....  Tankarna började snurra o sen gick det undan här hemma vill jag lova!!

Inte syns det väl att Noblessasken är uppäten o kartongen uppfiskad från återvinningen?!! Jag gjorde inslagningen som ett fodral som träs över asken så jag enkelt kan dra den över en ny ask.
När mottagaren är fastställd så kommer jag att stansa ut hans namn o limma fast.
Flaskan är fastsatt med limpistol (oumbärlig mackapär!) och den lilla verktygsväskan är monterad med 3D-kuddar för att komma upp lite. På tagen har jag skrivit "Vårda din mjuka sida". Kan väl vara passande tänker jag =)

Stämplar: Tag med swirlar, Verktygsväska


Glada hälsningar, Monica =)

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.