lördag 13 november 2010

Älvor i olika tappning

Här kommer älvor i olika tappning. Älvan på det gröna kortet tillhör de nyaste stämplarna och har redan blivit en stor favorit hos mig. Även älvan på julkorten hör till favoriterna hos mig (vilket i och för sig de allra flesta gör... :) )




Denna älvan heter Älva med lång fläta, hon är färglagd med copic-pennor och så har hon fått lite glitterlim längst ut på vingarna. Pärlhalsbandet är glazat för att få en mer glasaktig touch.
Tomteälvan med paket har jag också färglagt med copic-pennor och i kanten på vingarna lite lila glitterlim. Jag valde att inte ha för mycket dekorationer eftersom jag tycker pappret är helt ljuvligt. En enkel stjärna med en enkel blomster"grupp" var allt som behövdes.






Än en gång den vackra Julälvan med paket, men här i mer traditionellt rött. Textstämpeln Fridfull julhelg fick utgöra bakgrund. Hoppas ni fått lite inspiration av de vackra änglarna som kan varieras i det oändliga.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.