tisdag 18 januari 2011

Bara för att...






Ofta gör jag kort till speciella tillfällen, t.ex. när någon fyller år eller till jul o.s.v. Ibland gör jag dock "Bara för att..." kort som man kan ge till någon som behöver en extra kram eller lite uppmuntran i största allmänhet. Här är just ett sådant kort. Tycker den lilla musen i tekannan är så söt och med Kramiz-texten är den som gjord för att ge någon raring. Muffinsen fick också vara med på ett hörn och den har jag glazat upptill. (Tyvärr är inte min dator på humör idag så korten blir på fel håll... men ni ser säkert ändå)

Det andra kortet kan man tänka sig att ge till någon som kanske fyllt år men som ändå förmedlar att åldern inte har någon betydelse. Även detta kort är alltså felvänt...men jag hoppas få ordning på datorn till nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.