söndag 16 januari 2011

Kram-kort!

 För det här kortet har jag använt Fia på paket, hon är väl bara för söt? :) Jag har kommit in i en period med ganska enkla kort, lite olika lager med papper, ett par tre blommor, sedan är det bra. Förutom glitter då, det får man väl aldrig nog av... Verkar också vara inne i en period när jag ska rita dit stygn på allt möjligt!
Fia är färglagd med Copics, lite olika lila/rosa nyanser. DT Pysselgalen och jag pratade om just detta papper från Maja Design häromdagen, vi sa det var så bra, för det kan vara lila när man vill det och rosa när man vill det, allt beror på övriga färger på kortet.
Synd att hon inte riktigt fick plats i stansen, den fick kapa lite av hennes lilla gloria. Men men...
Jag återkommer med ett till kort lite senare idag, men under tiden vill jag att ni tänker på om ni skulle vilja vara DT hos oss! Ni har två veckor kvar att få ihop en ansökan och lägga en kommentar här ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.