fredag 14 december 2012

Återvinning

Idag visar jag ett enkelt sätt av återvinning...jag har nämligen gjort ett minialbum av toarullar. Temat i albumet är höst och fotona är tagna då jag och syrran var och plockade svamp.


På första uppslaget har jag använt stämpeln "kantarell-mindre". Vi hittade mycket trattkantareller den här dagen och de växte i stora grupper.


Den här dagen hade vi med oss fika och självklart hade vi med oss sittunderlag, eller ändhållplats som det så fint står på dem!


Albumets mittuppslag är så fint att jag inte hade hjärta dekorera något där...ibland behövs det liksom inte!


Vi fick med oss två korgar fulla med svamp hem. Inte nog med det...vi blev tvungna att lämna hur mycket svamp som helst eftersom vi inte hade mer att bära i.


På tagsen har jag åter igen använt stämpeln "kantarell-mindre" men jag har även använt "flaska, liten".


Trevlig helg!
Kram Cri-Kee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.