fredag 21 december 2012

Merry Christmas to you!

Idag visar jag en presentkortshållare gjord av en toarulle.
Jag har klätt in den vikta toarullen med bokpapper och dekorerat med en swirlstämpel.
Stämplade sen upp granen med en ljus stämpeldyna och klippte ut den. Använde Puffy runt alla linjer på granen och monterade den med 3D-kuddar. Till texten har jag använt en del av ordet Merry Christmas. Lite glitter, band och en knapp.

Stämplarna jag har använt heter:

Med detta alster säger jag även HEJ DÅ här på bloggen! 
Jag har valt att avsluta mitt DT-uppdrag hos Stämpelkällan och tackar nu för mig.
I drygt 2 år har jag varit med och inspirerat er med Stämpelkällans stämplar och det har varit en fantastisk tid. Stor varm kram till Annika, Anna & alla Dt-polare.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

//Tesa

1 kommentar:

  1. Åh, vad fin den blev =)
    Älskar färgsättningen och alltihopa!!
    Kram iffa

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.