onsdag 14 november 2012

In the house of Monica =)

Så var det min tur att visa upp min pysselplats. Ett eget rum i nivå med en del av mina kollegor är något jag bara drömmer om =) Jag har inte ens ett eget skrivbord men pysslar massor gör jag!
Min lösning kräver en mycket tålig familj eftersom jag alltid har massor av prylar framme: jag håller till i köket....

Så håll i er, VÄLKOMNA till min värld:


 Jag invaderar bardisken mellan köket och vardagsrummet. Den bänken är rätt ofta ett smärre katastrofområde eftersom jag skapar i ett kreativt kaos =)
Under disken finns skåp där jag har en del av mina prylar.



 En liten närmare titt på "arbetsytan" (den lilla del jag inte täckt med grejer). Här är det Bics skiss jag klurar på. Som du ser så förvarar jag mina stämplar i Zippåsar. Funkar fint bortsett från att jag aldrig lyckas hålla den där tema-ordningen...

 Kökssoffan i köket sväljer en hel del prylar. (Min svärmor sov i den tillsammans med sina syskon när hon var barn)



 Här bor stämpeldynor, stansar, band o en massa annat.



 På det lilla bordet framför soffan stansar jag. Den skarpögde ser att det finns mer prylar under bordet o i boxarna framför....Ja, jag vet, det är en materialsport jag utövar <3



 I hallen finns en hylla med alla möjliga dies o lite annat också =)



 Den här killen gör allt för att distrahera mej från pyssel -sååå mycket roligare att leka tycker han! Tappar jag nåt på golvet är det borta i ett nafs =)



 Till sist måste jag bara visa det läckra tidningsstället jag fått av mina barn: här bor bara pysseltidningar!

Glada hälsningar, Monica =)




2 kommentarer:

  1. Ser jätteskojigt ut! Helt plötsligt kan jag inte för mitt liv begripa varför mannen i mitt liv tycker att jag köper många band, pennor och annat krims krams allt mitt får plats i en stövellåda.Va gnäller han om:)
    ha det gott/ Kram. Berit

    SvaraRadera
  2. Jag älskar din kommentar om att det är en materialsport vi utövar - jag måste komma ihåg det för framtiden.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.