onsdag 7 november 2012

Mitt alldeles egna plats

Denna plats i vårt hus kan jag säga är min alldeles egna :) Det är inte så ofta det är någon annan som sitter här :) Alltså presenterar jag idag mitt scraprum. 

Sällan är min hörna så här städad. Jag erkänner, när det gäller min scrapplats är jag en slarvpelle... :) Men dagen till ära... eller rättare sagt två dagar till ära så har jag städat :) Ena är naturligtvis denna dag då jag visar för er var jag sitter när jag pysslar och andra är söndag då jag fyller år så jag ju bara tvungen att snygga till min plats ;D


Vad gäller förvaring och organisation i mitt scraprum så är den inte vacker men fungerar för mig.
 

En gång i tiden valde jag en fotlampa då jag tänkte den skulle vara minst i vägen men är inte så säker på det längre :) Så nu har jag lite smått börjat kika på en bra lampa till mitt pysselbord.
 

Mina stämplar förvarar jag i fotofickor i en helt vanlig pärm. Snyggt? Nej, men fungerande för mig.


Och mina ProMarkers förvarar jag i såna här plastlådor. Lite väl mycket plats tar de men å andra sidan så funkar även dessa lådor bra för mig :)

Ja det var slut på rundturen för min del.

Ha en bra dag!
Päivi

2 kommentarer:

  1. Hej Päivi
    Så roligt att få se var du sitter och pysslar... Det är verkligen snyggt och i ordning med många bra lösningar. Ibland behöver man städa upp och jag är också en riktig slarver när det gäller den biten :) Önskar dig en fin dag idag och på söndag. GRATTIS i förskott!!! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  2. Åh, vad kul att få se vart du sitter och pysslar, älskar kolla in andras pysselrum =)
    Vilka ytor du har att scrappa på (inte alls avundsjuk,hihi) Närå, jag unnar verkligen dig dessa ytor, måste vara så skönt!!
    Vitt gillar jag oxå, bra smak där =)
    Fräsch och fint tycker jag!!
    Ikea har så bra förvaring och scrapmöbler, vad hade vi gjort utan den affären =)
    Vad pennor du har!!!! Smart sätt du förvarar dina stämplar på, har funderingar på om jag ska byta min så då är det super att se hur andra har sina............man har ju en del =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.