fredag 2 december 2011

Stamp of the week - Winter boy


Hi you all!
It is friday and time for the Stamp of the week. This week the stamp is Winterboy and it can be yours, just make a comment in this post before Saturday 23.59.

And some inspiration from the DT:s
First our GDT Joyces beautiful christmas card:
 

 And this beautiful christmas card is made by Gry. She also used the stamp "God Jul, omlott"


This gorgeous christmascard is made by MiaT. She also used the stamp "Ni önskas en kul jul"


And this last one is made by me, Päivi and I have also used the stamps "Snöklädd gran, liten" and "Snöklädd gran, mellanstor".


Now, do remember to put a comment in this post and you will have the chance to win this stamp. And come back tomorrow and visit us. Tomorrow  we have some more christmas inspiration to show you.

23 kommentarer:

  1. Oh, what wonderful cards! The stamp image is cute!

    Thanks for the chance!

    Regina*

    SvaraRadera
  2. Härliga kort från Er alla, vilken fin stämpel han fick gärna komma hem till mig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fina kort ni har gjort!

    Klart att jag gärna vill vinna! Håller tummarna...

    SvaraRadera
  4. Hejsan, vilka härliga inspirationskort! Jättefin stämpel! Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Vilken kul stæmpel, perfekt før kort till grabbar också, det behøver jag fler av i samlingen så jag håller tummarna :)

    SvaraRadera
  6. Vilken söt kille! Den vinner jag gärna!

    SvaraRadera
  7. Härliga kort och härlig kille :)

    SvaraRadera
  8. Ännu en härlig stämpel !!! Fina kort också ! Kram Eva

    SvaraRadera
  9. Vinner gärna den där jättesöta stämpeln :)

    SvaraRadera
  10. Vilken otroligt söt stämpel. Den skulle jag gärna ha. Men om jag har turen att vinna den ska jag ge den till min kompis Karin som är så otroligt bra på att scrappa. Hon är dessutom en fantastisk kompis så hon skulle få den i present av mig!

    /Marit
    marit_1000@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Sikke nogle dejlige kort... Tak for fin inspiration

    SvaraRadera
  12. Åh vilken härlig stämpel! Underbart med mer inspiration till julkort när man i dessa tider tillverkar en hel del och vill variera sig. Jag hade blivit jätteglad om jag vann. :)

    SvaraRadera
  13. Fina kort! Och jag skulle gärna vilja prova stämpeln! : ) /Tesa

    SvaraRadera
  14. Å va söt den lille killen är, han skulle jag vilja ha på mina julkort!

    SvaraRadera
  15. Jag tar gärna chansen att vinna :-)

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  16. Söt stämpel, hade varit kul att vinna.

    SvaraRadera
  17. He is adorable! He is welcome to skate all the way to my craft room.

    SvaraRadera
  18. Det är så roligt att kika in här på fredagarna! :) Tar gärna chansen att vinna!

    SvaraRadera
  19. Söt stämpel, den får gärna kika hem till mig :)

    SvaraRadera
  20. Vilken sötnos! =) Tar gärna chansen att vinna honom.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.