onsdag 9 maj 2012

Colourful house

Kom på att jag faktiskt inte visat mitt kort som jag gjorde när det var DT-call i vintras. Kortet som gjorde att jag faktiskt har äran att blogga här just nu!

Found out that I actually did not show my card as I did when it was DT-call this past winter. The card, which meant that I actually have the honor to blog here right now!



Jag hade precis kommit in i en period med mycket färg och speciellt turkos färg. Och just turkost använder jag mer än gärna fortfarande, det är en underbar färg. Tänk att jag inte tyckte om den färgen alls för några år sedan!?
Stämpeln som jag använt ovan är "Höghus".

I had just come into a period with much color and special turquoise color. And just turquoise I use more than happy still, it's a wonderful color. Imagine that I did not like it at all a few years ago!?
The stamp that I used is "Höghus".


/VeronikaP

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.