torsdag 17 maj 2012

Fly me to the moon

Jag har gjort en liten tavla på en canvasduk. Det är ingen stor tavla, ca 10x10 cm, men storleken är tacksam att jobba på.

I´ve made a small canvas, it´s only about 10x10 cm large but the size is easy to work with.



Jag har använt mig av Stämpelkällans stämpel "Cirkel med swirlram, stor". På fågeln har jag stämplat lite löst och slarvigt med stämpeln "Hortensia".

I´ve used the stamp called "Cirkel med swirlram, stor". On the bird I´ve stamped with the stamp called "Hortensia".


Idag hälsar jag med blå, röda och vita färger: Heja Norge!
/VeronikaP

3 kommentarer:

  1. Mycket fin blev den =) Så kul att ha något sådant på väggen!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Den blev jättefin. Jag har ett par sådana tavlor som jag inte vet vad jag ska göra med. Det här inspirerade mig verkligen.

    SvaraRadera
  3. Den är kanonfin och jag har köpt på mej ett gäng tavlor så nu fick jag lite inspiration

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.