torsdag 3 maj 2012

Studentkort

Tiden går fort och snart är det dags för många att ta studenten. Ni har väl sett de nya studentstämplarna? Det är dags att börja skapa kort till de blivande studenterna. Jag har gjort två studentkort och till det första kortet har jag har använt mig av student-tjej samt textstämpeln Gratulerar.
På kortets insida har jag stämplat Ett stort grattis till studenten, som även den är en av Stämpelkällans nyheter.

Till det andra kortet har jag använt studentböcker på mössa, textstämpeln Grattis som jag har stämplat inuti banderollen. Dessa tre stämplar är alla nyheter hos Stämpelkällan. Jag har stämplat en duva direkt på mönsterpapperet, så att det ser ut som att den ska landa bland blommorna.
Även inuti detta kort har jag stämplat Ett stort grattis till studenten. Ända skillnaden är att jag valt att stämpla texten på ett vitt papper istället för direkt på mönsterpapperet.

Tack för titten och jag hoppas att ni får en bra dag!

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.