fredag 28 september 2012

En ekorres spår

Jag gillar att gå i skogen och tycker det är rogivande att bara strosa i sakta mak och se mig omkring. På en av mina promenader fick jag syn på en av skogens små vänner, nämligen ekorren. På layouten har jag använt stämpelmotivet "ugglepar". Ett motiv som jag tycker är mycket användbart.


Jag valde att rama in ekorren för en liten snabb rackare som denne är inte alltid enkel att fånga på bild :)


Jag har valt att dekorera min layout med naturen. Jag fick med mig en avgnagd kotte hem och lite bark. Tycker det är roligt att använda mig av lite udda och annorlunda dekorationer.


Ha en bra dag!
Kram Cri-Kee

2 kommentarer:

  1. Koselig LO fra skogen .
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. ohh jag älskar när man blandrar in naturligt material i skapelserna

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.