lördag 14 augusti 2010

Flask-kort!

Hej på er!
Med så många underbara stämplar i samlingen är det inte lätt att välja
vilka som skall visas först!
Jag har valt att göra ett kort som man kan hänga på en flaska och har använt mig av denna härliga kvinna som hoppar upp ur tårtan.
Jag tycker mycket om denna (och flera liknande...) kvinna just för att hon varken är en gumma eller en pinuppa, utan helt enkelt en läcker kvinna i sina bästa år, precis som jag *skratt*
För att förhöja den gräddiga känslan har jag ett tårtpapper bakom motivet och en massa puffy paint på tårtan.

En liten närmare kik på motivet...

På baksidan har jag använt en tårt-stämpel i samma härliga stil.

Här är det lite lättare att se den gräddiga effekten från puffy pennan.
Båda motiven är målade med mina tombow-pennor.

Ha det bra!
Kram Mia





3 kommentarer:

  1. Åh, vad fint. Blir sugen på en riktigt smarrig gräddtårta... :)
    Härliga färger!

    SvaraRadera
  2. Gillar kvinnan som hoppar upp ur tårtan :)

    SvaraRadera
  3. Vilken bra gå-bort-idé, skall göra något liknande när jag skall iväg till goda vänner på lördag. Kram Annika

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.