onsdag 25 augusti 2010

Layout med läckra swirls!

Hej!
Jag har gjort en layout och runt kanten har jag använt en av Stämpelkällans underbara swirls med hjärtan. Pappret är från Maja design och texten har jag klippt ut från ett av pappren.
Övriga dekorationer är utstansade fjärilar, gatlykta, bladranka och rosenknopp. En rub-on samt några pappersremsor med noter som jag satt bakom filmstrips från Tim Holtz.
Ovanför fotot har jag använt en annan härlig swirl med hjärta (Stämpelkällan så klart) där jag målat "dropparna" vita och sedan stämplat hjärtat en gång till i akvarellpapper, klippt, klistrat ovanpå och målat det i en ljus syrenlila färg.

Hoppas jag gett er lite inspiration!
Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig LO!!

    Hjärtswirlen är ursnygg tycker jag också =)

    Kram, Monica =)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.