torsdag 12 augusti 2010

Till en vän!


Hej där!!

Visst är det spännande med en helt ny kollektion med stämplar?!!

Här kommer mitt första kort med en av de fina blommorna. Jag har stämplat på akvarellpapper och färglagt med distressrefillers.
För att få det lite glittrigt har jag stämplat med en Brilliance-dyna (Starlite silver) på ett plastlock. När jag sedan penselmålar blandar jag helt enkelt in lite av stämpelfärgen.
Blommorna sitter på 3D-kuddar.

Texten är utskuren med min Slice och täckt med Crackle accents, ett lack som krackelerar. Jag gillar det massor!

Vi hörs!!
Monica =)

2 kommentarer:

  1. Vilket bra tips med dynan, det får man nog testa.

    SvaraRadera
  2. Man blir så glad av att se alla fina kort
    Kram Annika

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.