torsdag 25 oktober 2012

Challenge - Vitt på vitt

Idag är det torsdag och det innebär en dag med challenge-alster här hos Stämpelkällan. Inför denna vecka fick mina DT kompisar i utmaning av mig att skapa valfritt alster som är vitt, vitt, och vitt. Jag gillar att skapa monokromatiska alster! Förutom stämpelmotiv och/eller foto, som får ha andra färger, är inga andra färger än vitt tillåtna. Jag valde att skapa ett julkort till denna utmaning.

Today is Thursday and that means a day of challenge-creations here at Stämpelkällan. Ahead of this week got my DT buddies in challenge to create any creation which is white, white, white. I like to create monochromatic creations! Besides stamp designs and / or photo, which may have different colors, no colors other than white are allowed. I chose to create a Christmas card for this challenge.


Jag har använt stämpelmotivet "jultomtens fru" och har färglagt motivet med promarkers i vitt och grått. Bakgrunden har jag torrembossat med snöflingor och för att skapa lite liv bakom jultomtens fru har jag även använt en doilie och ett utstansat staket. Rosetten har jag knutit av ett tyllband. Glöm inte bort att komma tillbaka under förmiddagen för att se vad mina DT kompisar har skapat för vita alster.

Ha en bra dag!
Kram Cri-Kee 

I have used the stamp design "Santa's wife" and has colored the scene with promarkers in white and gray. The background I have dry embossed with snowflakes and create some life behind Santa's wife, I have also used a doilie and punched fence. Bow, I tied a tulle ribbon. Do not forget to come back during the morning to see what my DT buddies have created for white creations.
 
Have a great day!
Hug Cri-Kee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.