tisdag 23 oktober 2012

Fly me to the moon

För ett bra tag sedan när jag var i Alingsås på pysselträffen som bla Stämpelkällan anordnade, så gjorde jag detta kortet till en tävling. Man skulle skapa till en musik- eller filmtitel.
Det är roligt att utmana sig själv på detta sättet. Det värsta är att jag nynnar på låten hela tiden när jag tittar på kortet och nu när jag skriver detta blogginlägg... Men det är väl smällar man får ta! Det kunde ha varit en värre låt... :-)
 
 
Såhär blev mitt bidrag, ett murrigt julkort kanske?
De stämplar som jag använt är: Siluettsläde och xmas-Gran-siluett
 
/Veronika
 

 
 

1 kommentar:

  1. Fly me to the moon and let me swing among the stars... Let me see what spring is like on Jupiter and Mars... In other words...

    Japp, nu sitter den där igen... ;)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.