måndag 8 oktober 2012

Dags för måndagsskissen

Måndag morgon och det är dags för att inspirera er med lite alster som vi skapat utifrån en skiss.
Här kommer den skiss som inspirerat oss denna veckan.

 
 
Jag ska tänke visa en LO som jag gjorde under helgen, när jag var på pysselträff och mässa här i Karlstad. På plats fanns även Tesa och inte minst Stämpelkällan, som passade på att släppa lite nya stämplar. Så fina stämplar, kika in i butiken under Nyheter och hitta din egen favorit!

Tillbaka till skissutmaningen, här kommer den LO som jag gjorde med skissen i åtanke.


 
Jag har använt mig av en textstämpel, "Text med ros" på vimplarna som hänger ned under fotografierna. Den är en mycket användbar stämpel, just för att testen är såfin och skir. Passar perfekt till bakgrunder som här.

Välkommen tillbaka under förmiddagen för att titta vad mina DT-kollegor har skapat utifrån skissen.

/VeronikaP


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.