torsdag 8 september 2011

Snart dax att plocka in motorcykeln...

Hejsan Svejsan!

Idag gör jag, Päivi, mitt första inlägg här på Stämpelkällans blogg som GDT. För mig som gillar att färglägga stämplar och gillar stämplar är ju detta rena dröm GDT platsen och är så glad att jag får äran att visa lite av vad jag pysslar med :o)

För många som åker motorcykel är det kanske snart dax att plocka in den för vintern, i alla fall om man bor så här högt upp i norr som jag gör. Men denna motorcykel kan användas året om.  :o)

Till detta kort har jag använt mig av Mc, glidare och textstämpeln Idag ska du firas. Båda väldigt användbara stämplar. :o)

Ha det bäst!

4 kommentarer:

  1. super fräckt!! Det ska bli kul att få följa dig under din gäst period, du duktiga tjej!

    SvaraRadera
  2. Anna: det där kommer Malin att vilja köpa till sin vän...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.