fredag 2 september 2011

Vinn veckans stämpel! /stamp of the week

Friday again, friends =)
This time we give you the chance to win "Living tree". All you have to do is leave us a comment below, and on Sunday we'll announce the winner. Easy, huh?
Some of us have been busy creating cards with this cute tree. We hope you find something to inspire you!

Tesa:
She also used this gate. A nice effect I think.

On the inside you find a part of "Kram på dej"

Bic:

Elli:
Verner is taking a nap under the tree.

Christina:
Here you also find "En härlig årstid" and "Sans svamp, liten".


Monica:

Jennifer:


Wish you all a sunny weekend!!





25 kommentarer:

  1. Älskar detta träd :)

    SvaraRadera
  2. Det där trädet känner jag för att krama om!

    SvaraRadera
  3. Den här godingen får gärna komma hem till mig!!
    Härliga kort ni har gjort :-)
    Kram, Pillan

    SvaraRadera
  4. SÅ SÖÖÖT!DEN KAN FÅ FLYTTA HEM TILL MIG :)

    SvaraRadera
  5. Jätte härligt träd, kan tänka mig flera användn.
    områden ;-)
    Underbara alster ni gjort!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar stämpel. Den får mig att tänka på träden i Bamsefilmena och i Filmerna med Dr Snuggle.

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt trollskt träd och inpirerande kort ni gjort!

    SvaraRadera
  8. Fyndig.... Kanonfin Kram Anna

    SvaraRadera
  9. That tree is adorable! So fun and different. Wouldn't mind having that find its way to my mailbox.

    SvaraRadera
  10. Vilket gulligt träd. Får mig att tänka på doktor Snuggles. Det skulle jag jättegärna ha hemma. Får hålla tummarna

    SvaraRadera
  11. Vilken gullig stämpel och vad fina alster ni har gjort med den!

    SvaraRadera
  12. Vilket underbart träd! :)
    Självklart vill jag vara med i utlottningen!
    Håller tummarna för vinst.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  13. Det här var en superrolig stämpel. Och så många bra exempel ni visar. Kram Eva

    SvaraRadera
  14. Det var en rolig stämpel den kan man göra mycket kul med

    SvaraRadera
  15. en humoristisk ståmpel den var rolig....♥

    SvaraRadera
  16. This is a great image, and the designers have used it in so many ways!

    SvaraRadera
  17. Very nice. I love all the DT samples.

    SvaraRadera
  18. Super härlig stämpel. Den skulle passa perfekt i min samling =)

    SvaraRadera
  19. Så himla fin stämpel! Hoppas på turen.

    SvaraRadera
  20. Vet inte om det är för sent att kommentera och ha en chans att vinna men...

    Vilket underbart träd! Påminner om trädet som finns i Dr. Snuggles =)

    SvaraRadera
  21. I love the tree, and I really love Tesas gate.

    SvaraRadera
  22. Vilket härligt träd!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.