söndag 5 september 2010

Chris härliga kvinnor!


 Jag, Annika, kunde inte motstå frestelsen av att visa upp några av Annas alster här på bloggen.
Även om Anna och jag  i huvudsak inte skall lägga ut saker här på bloggen, det klarar ju våra underbara DT-tjejer av med bravur, så blir det kanske ett inlägg då och då
Här har hon färglagt "Dam på gren", C2.
Roligt med de olika vikningarna och utskärningarna hon ofta får till på sina kort.
Här har vi "skurtanten", C7. Detta motiv vet jag är ett av alla hennes största favoriter. Och den lilla versionen av "blommor i hink" A99a, pryder sin plats väl.  Det är även kul med alla hennes egentillverkade små detaljer.
En chic "Dam med paket", C9. Jag vet ju i och för sig att det inte räcker med sådana här små paket när Anna shopar loss :)
 Kram till Världens bästa Anna
från Annika

4 kommentarer:

  1. Helt underbara kort..:)/Maria K

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara kort och stämplar! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  3. Håller med Maria, helt underbara. Alla på jobbet fullkomligt älskar dessa damer. Suveräna att jobba med //Christina

    SvaraRadera
  4. Klart att Annas vackra kort ska visas upp ! Ger åtminstone mig mersmak....

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.