torsdag 16 december 2010

Kortaskar

Jag har väl aldrig varit så mycket för det där med askar och sådant förrän alldeles nyligen. Nu kan jag tycka att det är väldigt roligt. Så här har jag gjort två typer av ask-kort, ett teljuskort och ett med chokladkakor i.

Här kommer först teljuskortet. Jag har använt två småstämplar på den här, det lilla "Juleljuset" och på insidan, det lilla "Julroshörnet". Just det, på tändsticksasken har jag ju använt den lilla "God Jul med rosett" också.



Och här kommer den större asken med chokladkakorna. Här har jag använt en enda stämpel, men den är så praktisk till mycket, nämligen "Tomte tittar upp".

Sådär, då var det klart. Det gäller att passa på när lillkillen tar en tupplur. ;) Jag har ett kort till jag tänkte visa, men det får nog vänta till lite senare. Så kom gärna tillbaka och kolla igen och glöm inte att vara med i vår adventskalender!

Jag tänkte passa på att fråga er läsare om vad ni skulle vilja se mera av här på bloggen. Vad skulle få er att vilja komma tillbaka och se vad som händer? Tipsa mig, lämna kommentarer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.