onsdag 5 januari 2011

Till en ny liten prinsessa

Hej där!!

Idag blir det ett sent inlägg. Jag slutade tidigare för att undvika detta men det fanns en massa snö att skotta....gick inte ens att köra upp bilen på infarten! Ja, ja, vardagsmotion ska ju vara den bästa =)

Jag har gjort ett rosa o glittrigt kort till en liten tjej som föddes några dagar före jul. Just den här lilla babystämpeln tycker jag är så söt! Färglagt har jag gjort med mina Promarkers.


Här hittar du motiven jag använt:
Babyknyte
Napp
Välkommen till världen, swirlig



Swirlarna är målade med cracklepaint och sedan lackade. Babyn är utklippt och monterad på 3D-kuddar precis som texten.

Vi hörs!
Monica =)

1 kommentar:

  1. Ett jättemysigt kort som kommer att glädja mottagaren :) Kram Mia

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.