onsdag 30 november 2011

Tack-kort


Här har jag använt: Vera poserar (C28), Vera på väg till kalas (C9), Vera åker rutschbana (C4), krukbuskar tillsammans ( (S23) som jag maskade bakom staketet (A2), krukbuske 3 (S22), krukbuske 2 (S21) krukbuske 1 (S20) och Vera tar ett fotbad (C27) som jag ritade till en klänning på.... Varje termin så får jag i uppdrag att göra ett tack-kort till Vanja som leder Linedancen som mina mamma går på varje vecka... Det börjar bli svårt att komma på nya ideer vid det här laget... men....  de här damerna fick symbolisera alla de olika människorna som ingår i en sån grupp och Vera åker rutschbana fick symbolisera lekfullheten i dansandet.... får väl se hur det går nästa terminavslut.... oj oj....

kramar Bing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.