onsdag 24 oktober 2012

In the house of..

..Bic´s ställe..
Tyvärr så kan jag inte visa bilder på där jag håller till när jag skapar, för just nu är den under omgörning. Allt jag äger och har i scrapbookingväg är just nu nerpackat i banankartonger.
Men lite har jag tagit fram jag ska nu visa detta.
 
Många av mina stämplar är inte monterade och då ligger dom i zippåsar i denna låda.
När dom blir monterade flyttas dom över till antingen cd-fodral eller dvd-fodral beror helt och hållet på storleken. Dessa fodral förvaras i denna zinklåda.
 Mina stämpeldynor förvarar jag i denna godislåda med lock där jag brukar ha det snyggare, men nu under omgörningen så blir det oftast bara kastat ner eftersom det ska röjas från matbordet.
 Ikea är ett bra ställe. Därifrån kommer dessa underbara "pennkorgar", där ryms allt mellan himmel och jord. Har en för mina stickles/glitterlim och crackle accents, men tyvärr var denna nerpackad.
 
Spetsar och band förvarar jag i en sortimentslåda och
när jag far på scraputflykt till kompisar brukar jag ta med min verktygstrolley.
När allt är klart i mitt scraprum så hojtar jag till.
Kramz Bic
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.