torsdag 17 januari 2013

Veckans utmaning

Den här veckan är det min tur att utmana mina DT kamrater och för en tid sedan såg ett roligt you tube-klipp i Tesas tipsblogg. Det jag fastnade för var pappersgjutning och jag tänkte att det vill jag prova på. Så varför inte utmana mina DT kamrater med samma grej. Skoj var det i alla fall. Jag kommer att göra det igen snart. Jag valde att använda en ängel på detta kort, helt gjuten i toalettpapper...Läckert! Eller hur?


Jag har använt stämplarna "banderoll 2" och "gratulerar", som är en av flera minitexter.


Om ni tittar riktigt noga ser n i en text på det det prickiga papperet. Jag har valt att flera gånger stämpla med texten "Majas visa", som just nu inte verkar finnas i webshopen. Jag stämplade av det mesta av stämpelfärgen först, för att få den där svaga looken. Jag har även använt "cirkel med swirlram, stor" och ni kan se den titta fram under de rivna kanterna.

Många kramar
Cri-Kee

5 kommentarer:

  1. Men oj vilken fin ängel!!! Svårt att tänka sig att den är gjort med toapapper =)
    Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Det blev ju skitläckert:) Ljuvlig ängel. Tänk att skithuspapper kan bli så fint;)
    Kram Tesa

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.