måndag 25 februari 2013

Dagens skissutmaning

Idag är det min tur att bjuda på en skiss.



Jag har också gjort ett kort efter skissen, men inte vet jag om man helt klart och tydligt kan se att jag jobbat efter just dagens skiss.
Men det har jag gjort.
Och det är min fulla övertygelse att när man skapar utifrån en skiss, då har man full rätt att dra ifrån och lägga till, bara det syns att skissen ligger till grund för det man skapat.


 
 
Jag har använt mig av stämpeln "Solros, stor" som jag färglagt med distresser. Har också glittrat ordentligt på blombladen. Det ser mer ut på fotot än vad det gör IRL.
 
Välkommen att skapa efter skissen!
 
På återseende!
/VeronikaP


1 kommentar:

  1. Hej där!
    Vilken härlig skiss o fin tolkning!! Jag har varit på hundkurs hela helgen så jag ligger lite i ofas utan att överdriva... Men skissen ska jag absolut prova även om resultatet kommer sent =)

    Soliga kramar, Monica

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.