lördag 6 augusti 2011

Veckans projekt.....

....är väskor i minut och parti !
Blir du sugen på att prova, så
 finns det många olika mallar att hitta på nätet.
Skriv gärna en kommentar i bloggen
och visa oss just ditt alster,
om du blir inspirerad.

 Vi börjar med en söt sak från Stempeltigger.
Hon har dekorerat väskan med:


Här ser ni Grys
fantastiska verktygsväska,
som hon använt stämpeln "Snickar-Ville" till.




En liten resväska från Teolinda.
pryder den.


Bibbis vackra ryggsäck,
med stämplarna:
och




Och så min, Jaanas, lilla resväska,
som jag stämplat med "Hjärta 1 höger" och "Hjärta 1 vänster"


Lilla japanska Kokeshii,
skulle tvunget vara med på fotot,
som ni ser......
Linslus där !

4 kommentarer:

  1. Åhhh nu blev jag jättesugen på att prova en väska.
    Såå snygga väskor ni har gjort

    SvaraRadera
  2. Superfina väskor allihopa! =)

    SvaraRadera
  3. Väskorna är kanonfina. Gry, jag har en likadan väska på mitt hobbybord som bara väntar på att bli färdig:)
    Kram Tesa

    SvaraRadera
  4. Stempeltigger var det ju jag menade;))))Jag är så van själv att jag skriver texten under bilden, därav missen.
    Kram Tesa

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.