måndag 17 september 2012

Sketch time

Idag är det jag, Päivi, som får inspirera med en skiss som några av mina DT kollegor och jag själv tolkat.

To day its me, Päivi, that inspire with a sketch which my DT colleagues and I have interpreted.



Först ut så får ni se Mias otroligt härliga tolkning. Hon har använt sig av stämplarna: 


Sedan har vi Mikaelas otroligt härliga layout. Hon har använt sig av stämplarna:
Swirlbård

And here is Mikaelas lovely layout. She has used the stamps:
 Blomma, dubbel
Swirlbård


Och så en närbild :)

Och så har vi VeronikaPs härliga kort där hon använt sig av stämplarna:
Cirkel med swirlram, stor
Text, Carpe Diem

And then VeronikaPs wonderful card, she has used the stamps:
 Cirkel med swirlram, stor
Text, Carpe Diem

Och jag Päivi har gjort detta kort där jag använt mig av stämplarna:
Klippt ur ros från Text med ros

And I, Päivi, have made this card with theese stamps:
Cut out the rose from Text med ros
Musikslinga

Ha en toppen dag!
Have great day!
Päivi 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.