tisdag 7 februari 2012

Tutorial - handbag charm

Nu är det min tur att visa en tutorial.
Jag har gjort ett väsksmycke.
Valde stämpeln; Klocka med vingar.
och så här har jag gått tillväga.

 Now it's my turn to show a tutorial.
I made a charm for my bag.
Used the stamp; clock with wings and this is how I proceeded.

Stämpla motivet du vill ha på ett papper.
Stamp on a paper.

 Klipp ut motivet.
Cut it out.
 Limma motivet på tjock kartong.
Glue it on thick cardboard.
Sen har jag valt att lägga plast emellan stämpelmotivet och
kartongen så att mellanrummet blir öppet och däri har jag lagt lite glaspärlor.

Then I have chosen to put plastic between the stamp and
 carton so that the gap is opened and I put in some little glass beads.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.