torsdag 4 november 2010

Julkort och grattiskort


Har Pysslat ihop ett julkort och ett Grattiskort. Julkortet går i bruna toner och har den där lite slitna looken. Stämpeln jag har använt heter Grankvist med hängande hjärtan På dom utstansade blommorna har jag använt textstämpeln Text med ros, jag kunde nämligen inte hitta ett papper med rätt färg och text på då får man fixa själv :)

Grattis kortet är gjord av mallen som används till utmaningen ( som det är sista inlämningsdag idag till!!! Skynda skynda!!! Länken finns här till höger i sidobaren :)) Det är massor av glitter på det och stämpeln jag använt heter Blomma med blad och hjärtan. Stämpeln som sitter på pappret heter Blomma med spröt och Blomma med spröt/mindre. Jag hoppas att den extremt dåliga kvalitén på bilden inte stör jag måste ha varit väldigt skakig när jag tog bilderna till detta kort inget blev bra och jag kan ju inte ta nya eftersom jag skickat iväg det... :)

Kramar
Pysselgalen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.