söndag 28 november 2010

Lite julstämning

Då var det dags för lite julkort från mig igen. Detta kortet har jag hållt ganska enkelt med tomtebarnen, julgröten och så den härliga katten under mössan. Texten är urklippt från ett papper jag hade.



Gröten har jag puffat upp med Fluffy.


Här har jag använt ett juligt bakgrundspapper med tomten i centrum. Julgirlangen fick vara med på ett hörn. Textstämpeln är så användbar och julig tycker jag.



På själva ljusen har jag lagt lite Fluffy utan att värma på för att få lite stearinkänsla. Kulorna och bären är glazade (syns inte på bilden) och ljuslågorna är glitterlim på.

Det var allt från mig den här gången. Hoppas ni har blivit lite inspirerade av mina alster. Alla stämplar hittar ni i Stämpelkällans webshop naturligtvis :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.