onsdag 17 november 2010

Julkort

Hej på er! Idag har jag två nya julkort att visa er :) Just nu är det bara julkort som gäller för mig, jag vill bli klar med dom innan bebis kommer för då kommer jag nog inte ha så mycket tid. (till en början i alla fall.)



På kortet ovan har jag använt Tomteälva med paket som jag har målat med akvarellpennor och lagt på lite silverglitter på vingarna. Textstämpeln heter X-text: God Jul och Gott Nytt År, stora snirklar och är embossad i vitt. Utstansade snöflingor i silver och ett vitt sidenband med ett pärlspänne fick bli de enda dekorationerna.

På kortet ovan har jag maskat ihop tre olika stämplar: God jul hängande från gren, Tomtenisse, Tomtegröt, alla målade med akvarellpennor. Blomman har jag gjort själv och lagt på lite rött glitter.
//Elli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.