torsdag 17 mars 2011

Barn är en underbar gåva

Hej/hi,

Idag är det jag, Petra, som visar mitt första "egna" projekt som gäst-DT. Jag som alltid säger att jag är till 99 % kortmakare har gjort en layout:). Ja, om sanningen ska fram så har jag väl gjort några layouter det sista året och anledningen till det är att jag är blivit stolt mormor till den söta lilla tjejen på layouten.

Today it´s my turn, Petra, to show my first "own" project as a guest DT. I use to say that I´m 99% a card-maker but today I have chosen to show you a layout. Well, to be honest I´ve done some layouts the last year and the reason is the cute little girl on the layout, my first grandchild. Sure you understand, I´m a very proud grand-ma.
Jag har använt inte mindre än 3 stämplar på min LO. Barnvagn A75, textstämpel "Barn är en underbar gåva" T77 och "Babyknyte" C36. /I have used 3 stamps on my layout. "Baby carriage" A75, one stamp with the text "Barn är en underbar gåva" T77 (in english "A child is a beautiful gift") and the" little baby" C36.Babyknytet har jag färglagt med distresser och monterat på 3-d kuddar./The baby is coloured with distress ink and I put it on foam pads.Den fina barnvagnen./The lovely baby carriage.

Hoppas jag kan inspirera er till att använda stämplar på era layouter. Det är väldigt roligt och blir fint tycker jag./I hope I can inspire you to use your stamps on layouts, its really fun and I think it looks nice.

That´s all from me for today, see you again in a few weeks.

GDT Petra

5 kommentarer:

  1. Men OJ, vilken vacker LO! Fantasttiska färger som går ihop underbart med fotot, vackra detaljer och det blev verkligen jättebra med stämplarna!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Men åhhh vad fin den är.
    Söt är den lilla tjejen

    SvaraRadera
  3. Guuu så fin Lo du har gjort. Du har fått ihop det helt underbart, det är svårt att få till det med stämpelmotiv på Lo´s men du har lyckats perfekt.
    Önskar dig en skön helg
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag blev inte besviken Petra:)
    Riktigt snygg Lo och bilden hon är jo så himla söt:)
    Kramis kramis från Lilla Inger:)

    SvaraRadera
  5. Jättefin lo Petra. Så fina kort du har på lilltjejen.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.