onsdag 16 mars 2011

Nyhetsbrev mars


Hej på er alla!

Våren är i antågande....och så även påsken.
Du har väl inte missat våra nya påsk-stämplar som blivit en sådan succé, vilket är så himla kul!!!!!!!
Vi vill också berätta att vi har fått en ny lokal i Alingsås där vi inte enbart kan ha vårt lager utan där kan vi också anordna kurser :)
Så om Du är intresserad av att gå på en kurs så hör av Dig om vilket innehåll Du isf skulle önska.
Detta vill vi naturligtvis fira......och vi erbjuder Dig därför 20% rabatt på hela vårt stämpelsortiment fr.o.m. onsdag den 16/3 t.o.m. söndagen den 20/3.
Dessutom medföljer en liten påskpresent när vi skickar ut din beställning.
Rabatten är avdragen från slutsumman när du är i kassan.
Kramar från Anna & Annika

2 kommentarer:

  1. När jag fick detta brev i min mail så var jag bara tvungen att gå in och beställa några påsk stämplar. Nu längtar jag tills dom kommer
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir att ni har en lokal här i fina Alingsås. Jag kommer gärna :)
    Scrapkram Jenny en kaffesugen scrappare

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.