fredag 4 mars 2011

Veckans stämpel/Stamp of the week

Blunda och ta ett djupt andetag....tänk dej doften av nybakade bullar serverade med ett kallt glas mjölk!!
Bullarna får du baka själv, men om du lämnar en kommentar kan du ha turen att vinna en "Vera bakar bullar". Använd henne till att bjuda vännerna på fika!

Close your eyes and take a deep breath.....imagine the smell of cinnamon buns, fresh from the owen, served with a cold glass of milk!!
I leave the baking to you, but if you leave us a comment you can be the lucky winner of a "Vera baking buns". Use her to invite your friends!

På tisdag är det dax för semla -Bic har koll och bytte ut Veras bullar. Finurligt, eller hur?

On tuesday it's a special cream bun day -for this special occasion Bic has changed Veras buns to the right one. Clever, huh?

Dragning är på söndag i vanlig ordning/on sunday the winner will be drawn.

Tesa


Elli

Monica

Maiden


Bic

21 kommentarer:

  1. så rolig! Kan tänka mej att använda den här till många projekt, tags, kort, påsar, LO's och säkert mycket mer. :)
    Fina inspirations bilder har ni också.

    SvaraRadera
  2. Älskar denna mulliga tanten. Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar stämpel på Vera. Hon är så skön och kanelbullarna ser så goda ut. Det var även fiffigt med att byta ut kanelbullarna mot en semla. Smart. Tack för tipset. Hoppas nu på att lady furtona kommer till mig.

    SvaraRadera
  4. Vilka smarriga bullar som Vera bjuder på. Tack för tipset att byta ut bullarna mot semla, mycket smart tänkt. Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  5. åååh jag älskar dessa damer. Denna stämpeln får gärna komma hem till mig. Håller mina tummar för att jag har tur denna vecka!

    SvaraRadera
  6. Åhh... som den "bullmoster" jag är så ser jag ju denna skönhet på massor av alster redan!!
    Superfina inspirationsbilder har ni ju oxå!!
    Hoppas denna lilla tant får bo hos mig!! :)

    SvaraRadera
  7. Fina kort och alster! En sån stämpel skulle jag gärna vinna!

    SvaraRadera
  8. Klart att man vill vinna den stämpeln. Man närmar sig "övre tonåren" ;-) och man börjar själv likna Vera! Hoppas på vinst! =)

    SvaraRadera
  9. Den här stämmeln är ju bara för skön! Perfekt till kompisar i den rätta åldern :O)

    SvaraRadera
  10. Jag vill vinna =)=) Tycker den bakande lilla damen är hur grym som helst.

    SvaraRadera
  11. Hejsan

    En härlig stämpel med en härlig tant!!

    Annethe

    SvaraRadera
  12. Vilken underbar stämpel!
    Tanten rockar fett! =)

    Lindha

    SvaraRadera
  13. Vilken underbar stämpel, passar perfekt då jag har kompisar som tar studenten från bageriprogrammet till somamren, vinner man den här vet jag precis vad jag ska dekorera korten med ;)

    /kim

    SvaraRadera
  14. Superfin stämpel :) Den hade passat mig perfekt, jag som älskar att baka.

    /Linnéa

    SvaraRadera
  15. Väldigt kul stämpel....♥

    SvaraRadera
  16. En helt perfekt stämpel att använda till många härliga kort både till födelsedagar och även till andra tillfällen så jag hoppas på tur

    SvaraRadera
  17. Håller tummarna att få använda den söta Vera på kort och dylikt i framtiden! ;) Hälsn Elin

    SvaraRadera
  18. Mmmm ... känner doften av bullar. Skulle passa så bra när jag gör min bakbok. Håller tummarna och hoppas på tur.
    Kram
    Leila

    SvaraRadera
  19. Mmmm ... känner doften av bullar. Skulle passa så bra när jag gör min bakbok. Håller tummarna och hoppas på tur.
    Kram
    Leila

    SvaraRadera
  20. oh so eine süße Bäckertante:-)))) passt genau zu mir - verkaufe ja auch in einer Bäckerei die Leckereien von meinem Chef:-))))

    SvaraRadera
  21. Men mums! Jag älskar kanelbullar och fastnar för Monicas dekorationer tillsammans med denna härliga kvinna. Nu hoppas jag på tur:-)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.