torsdag 31 mars 2011

Distresser & Alco inks!

Jag älskar att leka med färger och nu har jag lekt ordentligt! Å haft såå kul! Har aldrig provat glossy cardstock förut men det kommer jag absolut använda flera gånger. Jag har använt både distresser och alcoinks och färgat in pappret - å sedan stämplat både med vanlig stämpelfärg och embossingpulver. Visst blev det häftigt! Jag har använt stämpeln MC Kawa, A107 som jag embossat med svart pulver och fäst med små, små 3D-kuddar. Jag har faktiskt stämplat en gång under åxå men det är svårt att visa på foton...


I love to play with colors and today I´ve made a mess! ;-) And I had soo much fun! I´ve never tried glossy cardstock before but I´ll shure use it again! I´ve used both distress inks and alcoinks while making my paper, and on top of that I´ve stamped. Turned out pretty cool I think!



Det var vad jag hade att bjuda på idag - nu måste jag nog gå å städa upp i köket efter mig....


That´s all for now folks! I better clean up the mess in the kitchen now...


Maiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.