fredag 8 juli 2011

Stamp of the week- Om du var en blomma

Hi all!
This week we've got a sentiment as the stamp of the week - Om du var en blomma. And as always we will give this stamp away to one of our readers, all you have to do is leave us a comment on this post!

Without further ado, I give you the projects our DT:s have come up with:

Nettan
 

Lilla Jag
She also used the Simple Rose
 

San
I also used this little flower.


Mia T

Benita
Also used: Gladiolus

There you go, don't forget to leave a comment if you'd like to win this cute sentiment! You have until sunday midmorning-ish to leave a comment. In the afternoon I will present a winner!

12 kommentarer:

  1. Vilken härlig text. Gillar den skarpt!

    SvaraRadera
  2. Stämpeln är helt underbar :)

    SvaraRadera
  3. Å vilken Ko l stämpel. Väldigt gullig text.

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar stämpel! Så söt! Nu hoppas jag på tur!

    Kram Lindha

    SvaraRadera
  5. Sååå himla fint...gillar också texten :O)

    SvaraRadera
  6. Haha! Det är underbar! Bilder är söta men texter som är riktigt bra är värda guld. Jättefina kort från designteamet!

    SvaraRadera
  7. En underbar stämpel som hade passat perfekt till min lilla ko stämpel som jag inhandlade för ett tag sedan :)

    SvaraRadera
  8. Vilken rolig stämpel.
    Bra när inte grattis och god-jul-stämplarna passar att använda :-)

    SvaraRadera
  9. så gullig! den kan få flytta hem till mig :)

    SvaraRadera
  10. helt underbar, jag tar gärna en lott för den!
    kram
    Cattie

    SvaraRadera
  11. Gud va gullig liten text. Passar jättebra på många projekt dessutom! :)
    //Marta

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.