onsdag 16 februari 2011

DOP

Detta är mitt första inlägg här på Stämpelkällans inspirationsblogg.
Det ska bli jättekul att få skapa med alla fina stämplar och en hel del av dom
har redan hamnat hemma hos mig:)
Jag ska på ett dop och har gjorde detta lilla hus istället för ett kort till presenten.
Jag har använt stämpeln " Kyrkfönster S73". Jag stämplade upp 3 stycken fönster som jag sen färglade och klippte ut. Limmade dom på asken som är vikt av ett cardstock. Skar sen ut fönsterrutorna och fäste OH-plast på insidan.
Korset på taket är densamma som finns i kyrkfönstret.
Det går att öppna taket och tanken är att jag ska stoppa ner ett batteridrivet värmeljus.
På baksidan av huset står vår hälsning till dopbarnet.
Kram Tesa

2 kommentarer:

  1. Wow, vilken idé. Kul att ha dig här som DT-tjej. Ser fram emot att se fler av dina alster här i bloggen :)

    Kram Christina

    SvaraRadera
  2. Bara att hålla med föregående talare........kanonfint!!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.