lördag 12 februari 2011

Veckans projekt: kortförvaring

Hej där!

Idag tänker vi visa er lite olika varianter på kortförvaring: både lådor och en pärm. Lådorna fungerar ju så klart som en fin förvaring men kan också bli en fin present fylld med handgjorda kort!

Hi there!

Today we're showing you some ways to keep your cards: both boxes and a binder. The boxes are a nice way to keep your cards protected but can also be a nice gift filled with handmade cards!

Här hittar ni motiven vi använt/here you'll find the stamps we used:
Idun med hjärta
Zoombie-walking
Trolla & Trolle
Blomstergirlang med hjärta i mitten
Idun med blommor
Lyktstolpe
Liten mus
Tre blommor med swirls

Elli

Monica


Bic

Christina

5 kommentarer:

  1. Jättefina förvaringar. Monicas med handtag var ju väldigt smart.

    SvaraRadera
  2. *WOOOOW* Girls, that looks aaaaallllll soooooo fantastic!!!!!!
    Hugs
    Stempeltigger

    SvaraRadera
  3. Superfina förvaringar! Det hade varit roligt att veta hur man gör dem. Finns det någon mall?

    SvaraRadera
  4. Hej där Annsia!
    Kul att du gillar våra förvaringar =)

    Ang mallar så hittar du Ellis låda här:
    http://blog.therubbercafe.com/2009/12/tuesday-tutorial.html
    Min mall är stor:du behöver större kartong är en CS. Fortfarande intressant?
    Bics låda får jag kolla om hon har mall till.

    Kram, Monica =)

    SvaraRadera
  5. Snygga förvaringar ni gjort.
    Jag har gjort min av Ica´s Kattmat kartong, måste lägga in den jag med i min blogg....

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.