måndag 14 februari 2011

Monday sketch by Monica =)

Hej där!!
Måndag och dax för en skiss igen. Kanske skulle jag säja välkommen till premiären =) Detta är min absolut första skiss någonsin! Lämna gärna en kommentar så jag får höra om den funkar.
Här kommer den:

Hi there!!
Monday again and time for a new sketch. Maybe I should say welcome to the premiere =) This is my first sketch ever! I'd be happy to hear from you if it works.
Here it is:
Jag har gjort ett kort för att inspirera lite. Motiven jag använt hittar ni här:

I've made a card to inspire you. You can find the stamps here:
Vilma och Vilgot svävar på moln och Jag gillar dej (I like you)

Här kommer en närbild på det goa motivet. Glitter finns på gloria o vingar, 3D-lack på hjärtat. På molnet har jag limmat Flower Soft för att få en lite luddig känsla.

Here's a close-up on the cute motif. I've put glitter on the gloria and wings and some lacquer on the heart. On the cloud I glued some Flower Soft to give a cuddly feeling.

Vi hörs i morgon! Då kommer jag med lite Tisdags-tips =)

See you tomorrow! I'll be back with some Tuesday-Tips =)

Kram/Hugs, Monica =)

1 kommentar:

  1. Åh, vilken fin skiss! Jag har försökt någon gång att göra skiss men det är inte min grej verkar det som ;)
    Så fint stämpeln är målad och dekorerad :)

    Vill även passa på att önska en riktigt fin alla Hjärtans Dag! :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.