fredag 11 februari 2011

Veckans stämpel/Stamp of the week

Hej där!
Redan fredag och dax för veckans stämpel igen. Denna gång har vi använt Ängel med aura. Visst är hon fin?
Som du säkert redan listat ut så kan du vinna denna stämpel om du lämnar en kommentar. Häng på, för redan på söndag dras en glad vinnare =)

Hi there!
Already friday and time for stamp of the week. This time we have used Ängel med aura. Isn't she nice?
As you probably have figured out by now, you can win this stamp if you leave a comment. On sunday we will announce a happy winner =)

Här kommer våra kort som lite inspiration:
This is the cards we made to inspire you:



























Elli

























Bic
Tesa























Christina




















Monica

29 kommentarer:

  1. Hejsan

    Kanonfina kort med söt stämpel!!

    V.H Annethe

    SvaraRadera
  2. Men åh...jättefin! Jag tror hon skulle trivas hemma hos mig! ;)

    SvaraRadera
  3. åh vilken super fin stämpel som man kan använda till allt. Jätte fina kort. Änglen får gärna komma hem till mig för jag har ett perfekt projekt till den.

    SvaraRadera
  4. Ljuvlig ängel! Lättanvänd och superfin!

    SvaraRadera
  5. Klart man vill vara med och vinna denna underbara ängel=)

    SvaraRadera
  6. Jättefin stämpel och kul att få se så många olika varianter på färgläggningen.

    Sofie

    SvaraRadera
  7. En superfin stämepl :)

    SvaraRadera
  8. Oj, vilken fin stämpel. Jag har precis börjat kika runt för min första "riktiga" stämpel och denna hade varit perfekt!

    Sofi

    SvaraRadera
  9. Vacker stämpel på vackra kort!!!

    SvaraRadera
  10. OJ så vacker! Den skulle passa grymt bra nu när jag ska börja med ett minialbum om mig och jag ska göra en sida för vårt kära änglabarn.
    Har inget som passar men den skulle vara perfekt!

    SvaraRadera
  11. Vilken underbar stämpel - gillar det första kortet väldigt mycket!

    SvaraRadera
  12. Vilken underbar ängel och så fina kort!

    SvaraRadera
  13. Kul att se så många variationer med samma stämpel!

    SvaraRadera
  14. Jisses vilken vacker stämpel !!! Så användbar . Korten var jättefina !! Ni har verkligen fina och även roliga stämplar. Kram Eva

    SvaraRadera
  15. En väldigt fin stämpel!! Hon kan gärna få bo hos mig...
    Kram Ingela/kringlan

    SvaraRadera
  16. Den var riktigt vacker!
    Mycket snyggt att bara vitembossa den tycker jag.
    Önskar en trevlig helg!

    SvaraRadera
  17. Läckert när man bara stämplade siluetten! :D

    SvaraRadera
  18. En jättefin stämpel. Den vore inte dumt att vinna.

    SvaraRadera
  19. En helt underbar stämpel...känns lite som en skyddsängel som ser ner på oss på jorden

    SvaraRadera
  20. En underbart finfin stämpel och korten är ju hur fina allra som helst!!!

    SvaraRadera
  21. Jättefin stämpel som man kan färglägga hur mycket som helst!
    //Marta

    SvaraRadera
  22. En ljuvlig stämpel som inger trygghet med sin beskyddande utstrålning! :)

    SvaraRadera
  23. Vilken underbar stämpel! Så fina kort ni gjort med ängeln, alla har färglagt olika och det var verkligen jättefint!! Så kul att se, det finns ju så många möjligheter att skapa med endast en stämpel och få så många olika resultat. :)
    //Lisa

    SvaraRadera
  24. Fin och mycket användbar stämpel!
    //Emelie

    SvaraRadera
  25. En helt underbar stämpel! Den hade gärna fått flytta hem till mig. ;-) Och vilka fina kort ni har gjort.

    SvaraRadera
  26. Vilken fin stämpel, och vilka fantastiskt fina kort alla tjejer gjort!
    Provar gärna att vara med i utlottningen.

    SvaraRadera
  27. Ein ganz zauberhafter Engel-Stempel:-))) und ganz besonders gefällt er mir in weiß auf blauem Grund bei der 1. Karte!!!

    SvaraRadera
  28. Jättevacker stämpel! Gillar speciellt Ellis kort med bara embossing.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.