fredag 25 februari 2011

Stamp of the week

 Oh my time flies fast, it's already Friday again, and that means time for stamp of the week! This week the stamp in question is Hjärta med fåglar.

Dont forget to leave a comment if you want a chance to give this wonderful little thing a home :) The winner will as usual be drawn sometime during the Sunday.

Here is what a few of us in the designteam made from this stamp.


 Teolinda

  Jaana

 Bili

 
Pysselgalen


Elke
Good luck on winning the stamp and I hope you come back tomorrow to se what projekt we come up with this week :)!

Hugs
Pysselgalen

25 kommentarer:

  1. Vilken vacker stämpel! Den skulle jag gärna, gärna vilja vinna!

    Håller tummarna stenhårt för att turen är på min sida idag!

    SvaraRadera
  2. Så många fina kort! Det är kul att se så många variationsmöjligheter på samma motiv!!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att jag har turen med mig så att denna sötsak får landa i min brevlåda!!

    SvaraRadera
  4. Ja, det var en söt stämpel :) den vill jag också vinna!

    SvaraRadera
  5. Håller med, jättevacker stämpel! Och så användbar! Den får mer än gärna flytta hem till mig :) :) Önskar er alla en mysig helg! Kram

    SvaraRadera
  6. Mycket snyggt!
    Önskar en trevlig helg!
    Kram//Y

    SvaraRadera
  7. Jättefin stämpel! Den vill jag gärna vinna!

    SvaraRadera
  8. Jättefin stämpel. Väldigt användbar till det mesta. Många fina alser med den stämpeln.

    SvaraRadera
  9. Vilken underbart vacker stämpel! Den skulle jag gärna se bland mina saker.
    Håller tummarna :D

    SvaraRadera
  10. Otroligt fin stämpel och så fina alster ni gjort med den!

    SvaraRadera
  11. Vacker stämpel!
    Det är så roligt att se variationen i vad man kan göra med en och samma stämpel. Gillar verkligen Jaanas kort - stämpeln är vacker i sig själv och behöver inte färgläggas!
    Hälsningar Howler

    SvaraRadera
  12. En jättefin stämpel som jag gärna skulle vilja vinna!
    Kul med så mkt fin inspiration med den också.

    SvaraRadera
  13. en söt stämpel so jag gärna vill vinna

    SvaraRadera
  14. helt underbara! Såklart jag vill vinna dem, de är verkligen användbara, bröllop, minnen, begravning, vänskap, ens barn....Like!!!

    SvaraRadera
  15. Vacker stämpel och roligt att se den i så många olika varianter. Ni är så duktiga på att inspirera :)

    SvaraRadera
  16. Jätte fin stämpel som gärna får hitta hem till mig .)

    SvaraRadera
  17. Jättefin stämpel, både som målad och omålad. Funkar till allt!

    SvaraRadera
  18. Hejsan

    Vilka fina saker alla gjort! Blev speciellt förtjust i Elkes kort som var kanonfint!!

    Annethe

    SvaraRadera
  19. En otroligt fin stämpel, som gärna skulle få flytta hem till mig! :-)

    SvaraRadera
  20. Ja det är en finstämpel som jag gärna vinner.....♥

    SvaraRadera
  21. Jättevacker stämpel och så fina kort tjejerna skapat.

    SvaraRadera
  22. Vilka underbara alster.......ni är så himla duktiga. Kram Annika

    SvaraRadera
  23. Der Stempel ist so süß und ich hab direkt viele Ideen, um ihn zu verwenden:-))))

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.