fredag 25 maj 2012

Stamp of the week

Oh, it's friday again !
Do you want to win a stamp ?
Try your luck here, by leaving a comment,
before midnight, Saturday 26/5.

The stamp you may have the luck to win,
is called

Look what the design-team has done with it !

First Jennys cutie:


She has also used: 

Next is my, ( Jaanas ), card:



I've used:


And here's Bilis creation:





Cri-Kee made this beautiful LO:



And last, but not least,
Stempeltiggers birthdaycalender:


She has used "Linda whit flowers",
which has been discontinued.

Good luck, to you all !


21 kommentarer:

  1. Jag tar gärna en lott, Tack! :)

    SvaraRadera
  2. Här är en till som gärna tar en lott ;o)

    SvaraRadera
  3. ....och en till....:)
    Trevlig Helg!!

    SvaraRadera
  4. Den vill jag gärna ha. Fina alsters ni har gjort. Ha en skön helg.

    SvaraRadera
  5. Ljuvlig stämpel, vill, vill, vill ha!! Hoppas på turen den här gången.
    Så fina alster som är gjorda med den underbara stämpeln.

    SvaraRadera
  6. En stämpel man kan ha mycket användning för. Jag vill vara med på utlottningen. :-)

    SvaraRadera
  7. Superläcker och användbar stämpel.
    Vinner gärna.

    SvaraRadera
  8. Oj, den var superfin. Den skulle jag gärna vilja vinna! Håller tummarna...

    SvaraRadera
  9. Så mycket fint ni gjort, underbara allihopa!!
    En sån ursöt lite stämpel = habegär direkt, hihi!!
    Ha en underbar solig helg!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  10. Jätteläcker stämpel...som skulle passa så bra hemma hos mej :) Håller tummarna!

    SvaraRadera
  11. snygg,vill gärna ha.
    lena.a.

    SvaraRadera
  12. Det var en bra stämpel :)

    SvaraRadera
  13. Det var en läcker stämpel så jag hoppas på tur ännu en gång =)

    SvaraRadera
  14. Vill gärna vara med i utlottningen.

    SvaraRadera
  15. Vilken användbar tags, den får gärna flytta hem till mig. Håller både fingrar och tår:O)

    SvaraRadera
  16. Åh, vilken bra tag. Den hoppas jag på :)

    SvaraRadera
  17. Jättefina alster och en väldigt användbar stämpel, hoppas den blir min =)

    SvaraRadera
  18. beautiful layout with a tag on it...!

    SvaraRadera
  19. Vilken användbar stämpel. Den vill jag gärna vinna. Håller tummarna...

    SvaraRadera
  20. Vilken fin stämpel. Hoppas på tur...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.