onsdag 30 maj 2012

Till en som gillar blått :)

Jag fick här nyligen äran att göra ett kort till en kvinna som går i pension. Det jag fick veta om henne är att hon gillar blått, jänkare, resor och stugan bl a. För mig som själv älskar blått var det roligt att få en beställning på just ett blått kort och här är resultatet. 

Har använt mig av stämplarna: Grattis, Amerikanare och Swirlbård.
Har även använt stämpeln Drinkglas med paraply som jag klippt ut paraply från och använt den som parasoll istället :)

Insidan av kortet blev enkelt som mina kort brukar vara. Denna gång även en önskan från beställaren då det skulle finnas plats för många namn :)


Och på baksidan har jag använt mig av Cirkel med swirlram, mindre för att få en personlig signering på kortet :) Min handstil behöver dock bli lite bättre ;)

Ha det bäst!


2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.