torsdag 12 maj 2011

Mammas söta blomma

Hallåj!

Idag tänkte jag, Lilla07an, visa er hur jag använt den söta Vilma svävar på moln (S51).

Ett foto på min dotter Molly när hon plockade blommor förra sommaren. "Mammas söta blomma". /My daughter Molly picking flowers last summer. "Mums cute flower".

Hon känns så användbar lilla Vilma. Och ni har väl sett att det finns fler Vilmor i shoppen? Helt bedårande allihop. / There´s so many ways to use Wilma and I hope you have found her and her friends in the shop.

Det här är mitt sista egna inlägg som gäst-DT och jag vill tacka för den här tiden. Det har verkligen varit jättekul att inspirera här tillsammans med ett superduktigt dt-gäng.
/This is my last "own" day as a guestdesigner in the blog and I would like to say thanks for this wonderful months.

/Lilla07an/Maria

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.